joi, 9 iunie 2016

DOMNULE DOMNULE de Elena Lupascu






DOMNULE   DOMNULE
 

de  Elena  Lupascu
domnule domnule
azi dau mana cu ziua mea
si-aud aerul palind

domnule caii marii albi de spuma
noaptea-n trup se aduna
si atunci cand iti vorbesc
din chaosul pierdutelor cuvinte
vad un inger batand morminte

domnule dar eu nu mai am trup
sangele sangele ma bea
Ma umple de hieroglifele deconcertante ale lunii
el e singur cu soarele cascat in gatlej

dar eu nu mai sunt decat o duminica cu rana
si frumusetea mea e auzul cartii


domnule domnule
tipatul mi-as schimba pe casa ta
o, tipatul ca un varf de ochi dupa ploaie
agonia-si musca si-si jupoaie

domnule laturile zilelor iau parul fetelor
si-l burniteaza cu degete
suindu-si oasele luciola iernii
domnule te asezi in inserare si te voi muri
dar eu nu mai sunt decat lumina
care rade care plange...