vineri, 20 martie 2015

ÎȚI PORT INIMA CU MINE (O PORT ÎN INIMA MEA) de E.E. Cummings


cNDg2tCcgsM (604x403, 45Kb)0_a6995_ddc8ecc9_M.png (300x101, 37Kb)

ÎȚI  PORT  INIMA  CU  MINE

(O PORT ÎN INIMA MEA)


de  E.E. Cummings





Îți port inima cu mine (o port în inima mea)
Nu rămân niciodată fără ea (oriunde merg mergi și tu, draga mea;
și orice e făcut doar de mine e fapta ta, drăguța mea)
Nu mă tem de soartă (căci tu-mi ești soarta, dulcea mea)
Nu vreau o altă lume (căci frumoaso tu ești cu adevărat lumea mea)
și tu ești orice luna a însemnat vreodată
și orice soarele va cânta vreodată ești tu.
Iată cea mai ascunsă taină ce nimeni n-o cunoaște
(iată rădăcina rădăcinilor și mugurul mugurilor
și cerul cerurilor unui copac numit viața ce crește
mai sus decât sufletul poate spera ori mintea se poate ascunde)
și iată miracolul ce-mpiedică să se ciocneasca stea de stea.
Iți port inima (o port în inima mea).


0_a6995_ddc8ecc9_M.png (300x101, 37Kb)