marți, 14 octombrie 2014

UN CÂNTEC PREADULCE de Iosif Trifa


       http://witscience.org/wp-content/uploads/2014/09/jesus-cross-and-sun.jpg     
                                                                                                                                      
UN  CÂNTEC  PREADULCE


de  Iosif  Trifa


Un cântec preadulce-nvățat-am în lume,
îl cânt pe tot locul, mereu să răsune,

cântarea mea e scurtă, se cântă într-un fel:
mai lângă Domnul meu, mai lângă El.



Chiar El mi-a fost Dascăl l-această cântare,

lovindu-mă cu multe necazuri amare,
m-a-nvățat s-o cânt cu râvnă și zel:
mai lângă Domnul meu, mai lângă El.



El cuibul de-acasă mi-l sparse-ntr-o vară,

și pribeag mă trimise prin lume și țară,
simțindu-mă singur să cânt singurel:
mai lângă Domnul meu, mai lângă El.



O, scumpii mei frați, gândiți-vă bine,

că orice necaz în lume ne vine
pe noi să ne-nvețe să cântăm într-un fel:
mai lângă Domnul meu, mai lângă El.



Cu-această cântare mereu ne-ntărim,

când moartea veni-va, cu drag s-o primim,
ca pe o solie ce ne duce la El:
mai lângă Domnul meu, mai lângă El.